testingg :)

ehem ehem . testing testing . kuar ta tulesan ? hee ^^ lme dah create blog . tapi ta pena post pape . nyh baru tbukak hati na make up kan blog sume . but ta perfect lagi nyh . huhu ^^ pening dahh aku . HAHA :DD *amboi gelak smpai ta egt dunia* oke wawa stop it =.=' semalam jumpe doktor . at hospital mama keje . na twu jugaa ke pe hospital mane ? aku na bgitahu laa nyh . ta reti saba eah . hospital kluang lahh . tibe tibe dtg pyaket ini . omg ta suke seyhh ! kne mam ubat . errr sedeyh ouh :( kembang kempis tekak aku na time ubat nyh . korang penah kene ta luke yg ta kua darah ? tapi kua air ? air yg mcm chicken pox uh laa . hadoii pyaket itu ahh sedang melanda diriku ini . kne baik sebelum krismas meyh . kalau tak ? mcm mane aku na mandi kat kolam renang renang ikan . *ade ke renang renang ikan ?* abaikan :)) kalau ta baek , and aku mandi jugaa . kang ta pasal sume org yg mandi uh jangkit kuman aku . euwwwww ~ (T.T) krim ouh krim . cpt baikkan aku punye pyaket nyh . ubat ouh ubat cepatla kau bunuh semua kuman2 dan segala bakteria yg lagi merbahaya tuh ye ? mcmnyh baru aku syg kau wahai ubat walaupun aku ta suke makan ubat . rase mcm na telan bnde yg bolehh meletupkan perut aku . haizz na tana kene time jugaa . tuh laa bile kene gget nyamuk dan serangga2 ntah pape uhh . kje garu jea .kan kuman dah merebak (kuku sila potong ye) . takdela pjg mane ? pndek jea doktor . melawan lagi nyh ^_^ yg pentingg punce dari nyamuk . heyy nyamuk jangan kacau hidup aku . aku benci kau . shuhhhh :0
pengajaran :~
1) kuku potong kalau boleh pendek dari sepatutnye .
2) jangan suka suki na garu2 kalau gatal kene gget serangga .


THE END . sekian :))

hey thanks sebab dah habis baca :)