tajuk ? ape tuh ? ^^

arini bangun lmbt . bangun jea tgok jam kol 10 . kelam kabut aku pegi dapur . egtkn na basuh baju . huhu rupenye mama / abah dah basuh cume tggl na bilas n sidai jea . HAHA :D aku pon dgn sepantas kilat bilas n spin . sedang spin , aku ponn lipat baju semalam :) haha rajen kan ? tahu dahh . ape nyh ? puji puji pulaa . tahuu laa aku rajen jgn smpai puji puji mcmnyh sekali . malu laa >.<'' hee ^^ pabila suda settle semua nyee di rumah ini . maka aku mandi lahh . and and packing baju untuk eso . ape dy ? pegi mane ?? pegi becuti lahh . ape lagi ? bosan weyhh dok rumah jea . HAHA ! eso pegi cherating . balek maybe luse . wahh ta saba . hurm bercerita psl g cherating nyh . aku punye pyaket nyh ta baik2 lagi . huwaaaa cepatlahh sembuh :'( dari tghri smpai ke ptg smpai ke malam . ta off off lappy nyh . ptg tdy dahlah kene marah dgn my daddy *mcm org puteh pulaa ckp daddy* KAHKAH . mane taknye ? bile dy tgok aku . aku tgh mhadap lappy busuk aku nyh . bile lappy busuk aku mhadap aku maka daddy aku sedang melihat aku . *samelahh tu maksudnye . apelaa wawa* =='' okehh salah ! dy ponn mbebel pluss marah . aduhh tuh yg aku lemah . tetibe disuruh mop lantai luarr . pehh an dahlah luas *buadd keje siket dah mengomel* aku mengagahkan diri utk mop lantai yg luass uhh . whoaa termengah mengah aku . itu penyaket semenjak kecil . harap maklum *jgn tye kenape . aku tmpar kang* KAHKAH . dgn sepantas kilat aku mop sumenyeeee then smbung mhadap lappy busuk aku . ouh lappy aku ta sanggup bpisah dgn kau tahu ? mcm mane tahun depan ye ? SPM ? arghhh tpkse bpisah dgn kau lappy . sedeyh :'( *mcm pakwe makwe laa pulak* tuh pasal razi jeles betul bile aku dah mhadap lappy . yelaa asik rep text lmbt jea . ( lupee dy laa tuh konon ) pdehal ta pon . awak tetap dalam hati saye :D *jiwang sebentar* okee sambung . then mama balekk keje . fuhh naseb ta kene bebel jugaa dgn mama . sembahyang ponn lappy ta matikan ouhh . biarkan jea idop *wawa suke membazir karen . jgn kawen dgn dy* :D then smbung balek . edit blog masam aku nyh punye pasal laa . kalau ta , dah lame aku off :) salahkan blog ? *merajuk blog masam aku nnty* ampun ampun >.<'' tuh jea na cite . hehe , hari ahad atau isnin aku post :)) about holiday at cherating ^^ tata blogg masam ~
hey thanks sebab dah habis baca :)