trial SPM part 2 :)

minggu kedua exam . sangat sedih . ikuti cerita ini * dah mcm ayat ape , elak kena lempang je dgn readers kau wa ==' ade ke yg nak bace ? jangan nak perasan sangat eh ? lalat un taknak lalu depan belog kau tahu :p ini lagikan manusia ? tak hadap lahh dengan belog kau yg sakai nih :'D
ISNIN | 12 SEPTEMBER 2011 | SUBJEK : MATHEMATIC MODERN 1 & 2
PAPER 1 ? okayy sumpah susah gilaanamati , aku banyak hentam sebab tak sempad nak siap , cikgu dah tunggu kat depan aku , so hitamkan je mane yg patut , sedih kan ? bilaa check dgn kawan kat tuisyen , hamboii SOALAN 1 je dah salah :O ape seyhh wawa =3= PAPER 2 ? senangg tapii banyak pelik ouhh soalan ==' * nampak tak nak cakap susah ? HAHA XD probability aku maen hentam kromo =.=
SELASA | 13 SEPTEMBER 2011 | SUBJEK : SAINS 1 & 2
mulaa mulaa exam paper 2 , sumpah susah nak mampos ! aku taktahu nak cakap camane ? memang susahhh GILAA :( aku dah studyy bagai nak rakk , ini yg aku dapat ? rase tak berbaloi wehh :'( sedihh plus menangis kod balik sekolah tuh , paper 1 lax ? aku betul 31 / 50 wehh ! okayy first sebab memang susah and aku tak faham banyak soalan , soalan banyak pelik mehh , yg kedua aku dserang senggugut and aku tidur dalam dewan ! sedar sedar je tggl 5 minit mase habis , banyak aku hentamm , cikgu pun ade ckp banyak soalan yg tak sepatutnye keluar , balikk menangis ahh ape ag :( sumpah sedehhh :'(
RABU | 14 SEPTEMBER 2011 | SUBJEK : ADDITIONAL MATHEMATICS 1 & 2
paper 1 ? wahh banyak kosong meh =.= integration , probability , trigonometric functions and bla bla , aku baiibaii kat awakk semuaa sebab aku tak reti nak buat :| probability aku lupee care nak buat , harap maaf ==' paper 2 ? manyak senang maa :D tapi ade jugak yg aku bangang taktau nak wat mcm A.P / G.P . pehh aku benci soalan tuhh ==' graf maen cincai sebab mase dah nak habes . hmm loveyouu addmaths <3

KHAMIS PONTENG SEKOLAH , JUMAAT CUTI 1 MALAYSIA :) ISNIN PONTENG LAGI ^^"
SELASA | 20 SEPTEMBER 2011 | SUBJEK : ACCOUNTING 1 & 2
paper 2 ? tahniah section b { 20 markah } tak buat ==' sibukkan section A ==' apesal semua aku boleh lupe ? sia* laa :( memang failed aku rase ni :( takpeelahh cikgu saye surrender untuk trial ni , paper 1 ? berharap je kat kau :'( kecewa gilagaban :'(

MINGGU DEPAN RC :') LAST PAPER
p/s : maths dapat A , yg laen ? hmmm entah ape jadi kan :'(

hey thanks sebab dah habis baca :)