na set tajuk ape ? haha ^^

sedeyh seyh tgok blog aku . bersawang dibuatnyee . kesian ia , wawa abaikan kejap .  nyh baru ade mase na manje manje dgn kau . hee rindu sudahh ^^

na cite ape eah ? byk sngadd cite kelakar plus ketawe plus senyum plus baran plus geram . na cite mane dulu ? cite yg senyum senyum dulu laahh , baru mood ouke kan ? haha ^^ *bape byk ketawe da ?*  kat sekolah TERLAMPAU banyak kenangan manisss (: taknak cite mase sesi pNp . na cite pasal merentas desa (latihan) .

hari isnin tuh , aku punye semangat na lari . jap ag ta jadi sbb ujan renyai2 cmtuh lahh . haiyaaa =,= at last , pelajar2 semua lari kat padang . layak ke dipanggil padang ? sedangkan trek mcm stadium . nyh yg na berlagak . sekolah aku sekolah sukan ouke ? tapi aku bukanlah atlet . hee ^^ . lepastuhh kan lepastuh kan , dah lari lari 2 round tuh . naek astaka . takde keje amek gambar laa . HAHA bodo an ? ehh cm biase lahh , na plesing kat korang .




mase nyh ari isnin . takde keje ^^

tetttttt tetttttt . gmbr bawah nyh mase ari rabu taww . cuace sangat lah terang dan panas yee . sebelum pegi astaka tuhh , kitoang bertiga snap-ing picture . haha ^6^ senanye byk lg , mls na upload byk2 . hAHA .



harap maaf , saye tidak lah secomel anda :((

nyh aku na bebel , ceguu , tolonglah jgn na tambah lagi jarak (KM) merentas desa . senak perut , rase mcm na tercabut nyawa saye lari . kalau dah latihan jauh gile . apelagi yg merentas desa betul2 ? huhhhh =;= kenape tahun nyh lagi jauh dry yg biase ? sbb sekolah sukan ? tapi saye bukan atlet . errr na nges :( tolong faham , saye ade pyaket yg senang termengah2 . haiyaaa :(

hey thanks sebab dah habis baca :)