saye suke spotcheck

korang rase title atas tuh perli atau sindiran atau nganjeng semata mata ?:devilishgrin: *sindiran dan perli bukan same maksud ke wawa ? poyo laa seyh ini minah * :4d2: aku suke spotcheck ? kepala hotak dia laa weyh aku suke spotcheck . bodo jea
:face61:
* kepala hotak sape ? sape sape laa yg nak . HAHA . gile ke pe aku ? * pagi tadi lepas perhimpunan naek kelas laa kan , kejap ag kene lalu depan gym *mcmtuh ke eja gym ? haha tatau . promote time . weyhh aku punye skola ade gym . sekola korang ade ? okee belagak lagi wa ! blogger-mysweetden.blogspot.com angkat berat ta kuat jugaa . gile ke pe ? atlet bole laa . saye hanye insan yg comel yg memerlukan makanan dan tempat tidur yee (: * :sweaty: <--- BEBEL SORANG SORANG MCM ORG SAKAI !

okee sambungg , lepastuhh kan , dahlah kene lalu depan gym uh . sesak gilee laa pelajar nyee . tala sesak sgt . sekola aku dahlah ramai buang budak . badge FORM 5 and FORM 4 SAHAJA tggl budak biase . FORM3 - FORM 1 penuh mampat dgn budak sukan bakal atlet wehh . *ape aku nyh ? melencong lagi . okee sambungg * then kantoi pulakk kuku aku pjg . err taklah pjg mane . pjg siked jea . but at least ! kuku aku puteh okee :132: ta mcm sesetengah org tuh kuku hitam . euwwww geli seyhh ! wekk terase na muntahh:Muntah:(

mule mule lepas dgn pgawas yg kat jge blkg uh . sbb aku maen cilok cilok , HAHA . sekali pndg dpn , tgok ade dua pgawas lagi . haiyaa kalau boleh smpai kelas aku pgawas merata eahh jage supaye takde budak bjaye meloloskan diri :face33: paiseyh time tuhh . errr then akak tuhh *UPPER form6* kate kuku pjg , g tules name kat pgawas blkg tuh :face11: aku pon pure pure laa g blkg 'konon'nye g tules name padehal tak pon . HAHA nakal kan aku ? :hahaha:( then pegi dpn balek , pastuh akak tuh halang aku , ckp pegi tules name . selambe kuceng aku ckp , dh tules name dh *sambel buadd muke comel aku* :puppyeyes:, pastuh aku lepass ahh . hei nyh wawa laahh:face50:

perhimpunan dahlah lame gilee . :26: dh melalak ponn cegu steady ag . err kitorang yg kne panas nyh dah mcm cacing kepanasan sbb kene berjemur tgh2 sekolah tuhh dah mcm IKAN KERING :Panas:( psl check dari atas smpai bwh tuh aku ta kesa sgt sbb tiap ari senin mmg ade bnde2 ngarot uh . and aku pon TERbaik laa kan pakai stokin sekolah yg skema uh . adakah anda percaya ? jika tidak , tanyalah kawan sayafathinie

dalam kelas keje aku ketawe laugh ketawe laugh andd smileeeeee
:face64: aku mmg orgnye happy laa . bnde ta lawak ponn , aku bole ketawe taww . lagi lagi kalau aje buadd something . kau tahu kan aje ape ? HAHA kompem kalau tgh mara ponn aku ketawe . heee
:face39:

lepas rehat masuk kelas KELAS AGAMA ISLAM !! dlm makmal siber , ade air cond meyh . elak aku tidur jea :adui: naseb ustazah byk bg keje . kalau ta , na mmbuta aku dah . sedang syokk bual bual dgn aje , jap ag wana gtwu ade spotcheck . pehh apesal kau ta bgtwu awal2 doh ? aku dah cuak an sbb henset tggl dlm kelas . aiyo camane nyh ? :Im Dead:(selincah mungkin aku dgn aje gerak pegi kelas . tgh jln jumpe ayu , ayu pon tgh gelisah na letak mane nyh hnset sume ? aku chaww amek hnset dlm kelas . then kami pegi satu tempat , letak kat situ . tawakal jea ah . elak hilang jea doh :face62:

kat mane ? biarlah rahsia oke ? nanti kantoi susah . tahun depan aku dah abes SPM , aku bgtwu :face40: kalau bgtwu skrg , nnty aku dh tade port weyhh . HAHA . pgawas sekola aku dhlh meraba . haiyaa geli meyhh . :Pening:(okee na ckp . aku suke gilee weyh ade spotcheck . laen kali buad hari hari taww ? :face10: mase kelas english . aku org ptme siap uat keje . then kacau conteng buku aje . conteng ape ? dlm buku dy ouh . 1 page aku penuhkan . mcm2 aku tules . hee fathinie tggu dy scan or snap bnde alah uh . abes kelas kol 2 setengah . pastuhh sambung uat keje RC dlm kelas . aku , aje , mokmel , ekin dgn ayu jea ade dlm kelas uh :9g2::6v2::95::94::0z2: ayu kelas lain harap maklum . dy saje uat semak . hhaa gurau:face56:

kol 4 baru sedar aku dah terlambat na g tuisyen weyh . bpk aku smpai jea . terus naek kete , then pegi tuisyen terus TANPA menukar pakaian . :Opps:(ade faham ? ta faham juga ? haizz *pakai baju sekolah laa bengong . asal lampi sgt uh ? sengal !* BELAJAR yeah itu sukee . tapi penat okee . naseb malam takde tuisyen . RC ?MALAS nak buadd lahh !! TOLONGLAH FAHAM . PENATTTTTTTTTTT:shouted:

ily b:puppyeyes:
typing by :0l2:

hey thanks sebab dah habis baca :)