budak sekolah merungut

hai hai hai :face39:

SAYA BUDAK SEKOLAH ? :face14:

yea itu gelaran yg paleng sesuai untuk kau wawa :face10: hurm bile na abes doh ? aku bosan mhadap sekolah yg peraturan cm ape :face58: homework yg TERSANGAT lah ramai mcm orang beratur na pegi perhimpunan tuhhh :p: pegi tuisyen yg sememangnye double petang malam . okayy saye penat tahuu ? kau yang nak kan wawa ? sape suruh ? dahlah tiap selasa asyik missed cite HANI . yang itu sedih sebab tak dapat tgok cite HANI , dahlah register tonton ta bole , paiseyh seyhhhcry kalau aku tak dapad straight A+ tatau ahh na cakap ape ? hurm aku takdelah pandai mane ? PMR pon takde A kan ? B lebih dari 5 . okayy dulu saye main main . dlm dewan exam pon aku sempad tido , haiyaa teruk gilee :face73: awek sape ? :67: buah hati sape ? buah hati razi lahh:face64:

kenapa perlu sekolah ? kenapa kena ade hw ? kenape kena sukan ? kenapa harus tuisyen ? okay jawab ahh sendiri . SUMPAH aku penadd gile bulan nyh :r: bulan nyh mcm dah lame tahun 2011 jea , haha lol latihan merentas desa , malam tuisyen , kadang2 tpkse overnite sbb na buadd hw . kalau boleh sekarang juga aku na tamat belajar . boleh tak agak agak aku tye parents aku , habes sekola bole kawen tak ? tak pon , abes SPM jadi suri rumah jelaa untuk suami . kompem laa kan , kena penampar F1 .

byk bnde aku nyh membebel pluss merungut tapi malas na ckp lebar lebar luas luas , nanti yg bce naik myampah lax . okayy tutup cerita ! next story ~~ Monkey


hey thanks sebab dah habis baca :)