aku hipokrit ? so what !

na sambung kesah ptg tdy *nak tahu ape kesah selanjutkan :s: nyh na cite . saba boleh :s: tendang kang :face65: HAHA* serious shit aku mmg takleh happy tanpe dy blogger-mysweetden.blogspot.com sorry kawan kawan yg chatting dgn aku . aku berpura pura senyum jea :face60: pure pure nampak happy :face64: tapi HAKIKATNYA tidakk :r: aku menangis depan lappy :Wuaa!:( *mintak maaf , takde niat langsung nak jadi hipokrit ,:face32: cume taknak korang pk aku lemah :face50:, walaupun kenyataannye aku memang lemah , sorry again:waaah: *


sedang melelapkan mate sambel dgr lagu untukmu selamanya :face36: *jiwang ape kesah :s: bapak aku tak marah:r:* abah ceroboh bilik . and tye 'adek nak beli maggi tak :s:' *sajelahh tuh na amek hati blogger-mysweetden.blogspot.com yelaa abah tgok anak abah terperap jea dlm bilik tak kua kua . tak makan semua . haishh mcm mcm laa abah*blogger-mysweetden.blogspot.com si aku menjawab 'nak ikut' . *gegar rumah aku kate nak ikot* :face53: ku pikirkan naek moto . aku slekeh jea . pakai treksut . tshirt . dgn kadigen . dgn tudung sarung . jap lagi abah abah tekan alarm kete mercedes abah . haiyaa :face74: naek sajelahh *beriyee kunci gate . emosi na pegi bndr . topap meyh:r:*


smpai bandar , terpegun tgok sekitar :puppyeyes: wahh na banjir *mcm bodo statement*:face73: jln punye jln sampai lahh kat the store *mcm tak nampak kedai topap :wuuu:( dah tuh ape gune aku kelua :s: :face37:* pure pure beli maggi :face76: nampak kepala botak tinggi *mcm bapa saye:r:* tgok pandang jeling wahh rupenye mmg betol bape saye :r: * mase na masuk dlm kete .ternampak kedai topap . *muke penuh dgn rasa bahagia*blogger-mysweetden.blogspot.com

balek terus onlinee , chatting penuhkan perangai hipokrit :face37: aku text dy , ta reply :Dont want anymore:( aku call , dy angkat . dy ckp . jgn kcau dy dulu . ubah sikap maseng2 . belajar kesilapan . hope aku berubah . percayelah yg dy akan mintak couple balek . something like that laa . maksudnye bgtublogger-mysweetden.blogspot.com *aku happy sangadd . beriyee bagai* okee mase tuh aku happy siked sbb ta payah na bukak tangki air mate aku lagi blogger-mysweetden.blogspot.com


so from now on , i will try change my bad attitude for you b :face41: i will try my best to make our relationship full with love and happiness :r: i love you until the day i die :r: please remember our sweet memories . please do not find another girl :r: it is will be get me upset:Wuuuh:( i love you i love you :w::r::r:tengs sbb sudi bg hubungan nyh peluang , awak tunggu saye bersedia utk berubah :s: :face21: awak kate awak akan tetap tunggu saye:s::face22: tak kesah tahun ke bulan :s: :face47: yeahh tengs sangadd . saye sayang awak tahukk :face59: saye ponn tunggu awak even bertahun .:help me:(


p/s : miko tidur atas katil saye . comelnye ia :face75:


:0l2:

kumako

hey thanks sebab dah habis baca :)